Persbericht: Jaaroverzicht: Healthline Networks onthult top 10 gezondheidsonderzoeken op internet en mobiel

Pin
Send

Privéaangelegenheden Top mobiele zoekopdrachten met Chlamydia als eerste zoekopdracht; Kanker en diabetes Top zoekopdrachten op het web; Ziekten zochten vijf keer meer dan de symptomen

SAN FRANCISCO-DEC. 14, 2011-Healthline Networks, de toonaangevende aanbieder van gezondheidsonderzoek en informatiediensten, heeft vandaag in 2011 de meest gezochte gezondheidstermen gepubliceerd op de Healthline HealthWeb, waaruit blijkt dat mensen die desktops en laptops gebruiken, zoeken naar meer ernstige aandoeningen, zoals diabetes en kanker. Het bedrijf ontdekte ook dat consumenten zich wenden tot mobiele apparaten om te zoeken naar privékwesties, zoals problemen met seksueel overdraagbare aandoeningen en psychische aandoeningen.

Elke maand gebruiken ongeveer 100 miljoen consumenten Healthline en zijn HealthWeb-partners om te zoeken naar medisch nauwkeurige gezondheidsinformatie. De medisch begeleide zoektechnologie van Healthline wordt gebruikt op toonaangevende gezondheidsinformatie-bestemmingen, waaronder Yahoo! Gezondheid, AARP, Sharecare, United Health, Aetna en nog veel meer. En op deze vertrouwde websites hebben consumenten toegang tot de extra hulpmiddelen van Healthline, zoals diepgaande video's, 3D-animaties, leercentra en wellnesshandleidingen die veel van de populairste webzoekopdrachten op een zinvollere manier illustreren.

"Consumenten worden duidelijk geavanceerder in het vinden van de meest relevante, vertrouwde informatie als ze de controle over hun gezondheid overnemen," zei West Shell, voorzitter en CEO van Healthline Networks. "Onze data belichten de verschillende manieren waarop mensen naar informatie kijken op het pad van de patiënt." Op desktops en laptops zoeken consumenten naar gecompliceerde problemen en vaak hebben ze toegang tot rijke visuele media om beter geïnformeerd te worden over een aandoening. voor omstandigheden die zeer privé van aard zijn en snel antwoorden zoeken. "

De semantische gezondheidszorgtaxonomie van Healthline biedt niet alleen inzicht in specifieke vragen, maar classificeert en kan het zoekvolume per semantisch type aggregeren - ziekte, symptoom, medicijn, behandeling en meer. Door de zoektypen per semantische categorie te bekijken, zoeken consumenten het vaakst naar ziekten; gemiddeld worden ziekten gezocht met een snelheid van vijf keer hoger dan de symptomen, negen keer hoger dan voedsel en 13 keer hoger voor een merknaammedicijn.

De zoekgegevens van Healthline 2011 tonen ook uniek gebruikersgedrag als het gaat om het zoeken naar gezondheidsinformatie via het web of mobiele apparaten. Algemene resultaten zijn onder meer:

1. Kanker
  2. suikerziekte
  3. Symptoom
  4. Pijn
  5. Gewicht
  6. Infectie
  7. Virus
  8. Dieet
  9. Schildklier
  10. Slaap

Wanneer consumenten online naar gezondheidsinformatie zoeken:

• Augustus had het hoogste percentage gezondheidsgerelateerd webverkeer en zoekopdrachten in het algemeen.
  • De grootste piek in de zoekactiviteit was tussen 12 en 15 februari. Op dit moment werd Avastin, de behandeling van borstkanker, uit gebruik door de FDA getrokken en het budget voor gezondheidszorg in 2012 werd besproken door president Barack Obama.
  • Persoonlijke gezondheid is in het begin van de week top van geest en valt drastisch in de weekenden. Desktop- en laptopgebruikers zoeken het meest naar gezondheidsinformatie op maandag, en op zijn minst op zaterdag.
  • Consumenten duiken na de werkdag in gezondheidsproblemen: zoekopdrachten op internet worden ook 's nachts uitgevoerd, tussen 08.00 uur en 21.00 uur.

Top mobiele zoekgegevens

Zoekopdrachten op mobiele apparaten hebben meestal betrekking op privéomstandigheden, met veel van de belangrijkste zoekopdrachten gerelateerd aan seksueel overdraagbare aandoeningen, geestelijke gezondheid en andere gevoelige onderwerpen.

1. Chlamydia
  2. Bipolaire stoornis
  3. Depressie
  4. Roken / stoppen met roken
  5. Herpes
  6. Jicht
  7. Schurft
  8. Multiple sclerose
  9. Zwangerschap
  10. Vitamine A

Wanneer consumenten op hun mobiele apparaten naar gezondheidsinformatie zoeken:

• Maart had het hoogste percentage mobiel verkeer en zoekopdrachten.
  • Mobiel verkeer piekte tussen 30 maart en 1 april, toen twee belangrijke gezondheidsnieuwsberichten braken: het terugroepen van Tylenol 8 Hour Extended Release Caplets en de groeiende bezorgdheid over straling van de Japanse kerncentrale als gevolg van de catastrofale aardbeving.
  • Zaterdags zijn niet de dag voor gezondheidsonderzoek, zelfs niet op mobiele apparaten, omdat het weekend het laagste is in het zoekvolume. De meeste mobiele gezondheidsonderzoeken vinden plaats halverwege de week, waarbij woensdag de piek is.
  • De meeste zoekopdrachten op mobiele apparaten zijn - vergelijkbaar met zoekopdrachten op internet - 's nachts uitgevoerd, tussen 9 en 11 uur' s avonds.

Over Healthline Networks

Healthline Networks is de snelst groeiende leverancier van intelligente gezondheidsinformatiediensten, waarmee 100 miljoen consumenten per maand meer zelfverzekerde, geïnformeerde beslissingen in de gezondheidszorg kunnen nemen. De bedrijfseigen taxonomie voor de gezondheidszorg voor de consument, de grootste in zijn soort, vormt de basis voor een reeks uitgebreide gezondheidsonderzoeks-, inhouds- en reclamediensten. Door geavanceerde zoektechnologie te combineren met diepgaande medische expertise, werkt Healthline samen met een netwerk van meer dan 50 vertrouwde bestemmingssites, waaronder uitgevers, portals, zoekmachines, werkgevers en gezondheidsplannen. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco en staat op nummer 54 in de 2010 Technology Fast 500 van Deloitte. Healthline wordt ondersteund door Aetna, GE / NBC Peacock Fund, Investor Growth Capital, Kaiser Permanente, Reed Elsevier Ventures, het Amerikaanse nieuws- en wereldrapport en VantagePoint Venture Partners. Ga voor meer informatie naar Healthline.com.

Pin