Persbericht: "Borstkanker? Maar dokter ... ik haat roze! "Blogger Ann Silberman en David Kopp van Healthline leiden SXSW interactieve sessie over het vinden van een borstkankerbehandeling

Pin
Send

Nieuwe petitie gelanceerd om meer geld beschikbaar te stellen voor medisch onderzoek voor een remedie

SAN FRANCISCO - 17 februari 2015 - Borstkanker is momenteel de op één na grootste oorzaak van sterfgevallen door kanker onder vrouwen in de VS en heeft invloed op de levens van miljoenen vrouwen en hun zorgverleners. Velen in de medische gemeenschap werken aan een remedie, maar we zijn er nog niet. Bij SXSW Interactive van volgende maand, borstkankeroverlevende, advocaat en "borstkanker"? Maar dokter ... ik haat Pink! "Blogger Ann Silberman en Healthline's Executive Vice President en Media Group General Manager David Kopp zullen een interactieve sessie leiden om de noodzakelijke verandering in borstkankerzorg en -behandeling te verkennen. De sessie zal onderzoeken wat kan worden getransformeerd in de zorg en behandeling van borstkanker vandaag, de nieuwe rol die digitale innovatie zal spelen bij het vinden van een remedie, en hoe iedereen - van consumenten en artsen tot onderzoekers, gezondheidsplannen en technologiebedrijven - kan helpen bij het creëren van verandering . Wat: "Een behandeling tegen borstkanker vinden: wat moet er veranderen" Wanneer: Zondag 15 maart 2015, 5: 00-18: 00 uur CT Waar: JW Marriott, Room 201-202 - SXSW Interactive, Austin, Texas Als onderdeel van de inspanningen om een ​​remedie te vinden, heeft Silberman ook een petitie gelanceerd om verandering aan te moedigen in de manier waarop momenteel fondsen voor de financiering van borstkanker worden gebruikt. In de afgelopen 30 jaar zijn miljarden dollars opgehaald voor de oorzaak van borstkanker. Het merendeel van de liefdadigheidsfondsen gaat echter naar het vergroten van het bewustzijn voor de ziekte in plaats van medisch onderzoek. Silberman vindt dat het tijd is om verder te gaan dan het bewustzijn om een ​​remedie te vinden. De petitie roept liefdadigheidsinstellingen voor borstkanker op, zoals Susan G. Komen, om hun financieringsmodellen te wijzigen en ten minste 50 procent van de totale donaties te besteden aan medisch onderzoek en innovatie die nodig zijn om borstkanker te beëindigen. Ga naar //chn.ge/1z7eOL3 om uw steun te tonen en de petitie te ondertekenen. Voor live updates van de sessie 'Een behandeling tegen borstkanker vinden: wat er moet veranderen' of om deel te nemen aan het gesprek, doe mee aan de Twitter-partij van Healthline op 15 maart door #BCCure te volgen. Ga naar //www.healthline.com/health/breast-cancer/sxsw-twitter voor meer informatie. Bovendien zal Healthline op standnummer 109 zijn op de SX Health en MedTech Expo, JW Marriott Hotel, 16-17 maart. Bezoek voor meer informatie over het bedrijf. Over Healthline Healthline biedt intelligente gezondheidsinformatie en technologische oplossingen die zorginstellingen en gewone mensen helpen om weloverwogen beslissingen te nemen over de gezondheidszorg, de resultaten te verbeteren en de kosten te verlagen. Powered by 's werelds grootste medische taxonomieplatform, Healthline's Health Data Solutions, Health Engagement Solutions en Health Marketing Solutions maken gebruik van geavanceerde conceptmapping-technologie om accurate, bruikbare inzichten te leveren. Bovendien levert de consumentenwebsite van het bedrijf, Healthline.com, relevante, actuele gezondheidsinformatie, nieuws en middelen om consumenten te helpen hun gezondheid te beheren. Healthline wordt momenteel gebruikt door meer dan 25 miljoen consumenten per maand en een aantal van de grootste merken van de gezondheidszorg, waaronder AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE en Elsevier. Ga voor meer informatie naar corp.healthline.com en www.healthline.com of volg @HealthlineCorp en @Healthline op Twitter.

Pin