Persbericht: Healthline Kicks Off Beste gezondheidsblogs 2014 Wedstrijd

Pin
Send

Winnende blogs die op Healthline.com worden uitgelicht en bekroonde geldprijzen

SAN FRANCISCO - 1 december 2014 - Healthline.com, een toonaangevende bron van intelligente gezondheidsinformatie, middelen en actueel nieuws, heeft vandaag haar vierde jaarlijkse Best Health Blogs-wedstrijd gelanceerd. De wedstrijd zal de top drie gezondheidsblogs uit 2014 erkennen en eren. De winnaars van 2013 waren But Doctor I Hate Pink, Maria's Voedzame & Delicious en Early Onset Alzheimer. "Healthline begon vier jaar geleden aan deze jaarlijkse wedstrijd als een manier om de grote blogs over gezondheid van goede kwaliteit online te herkennen", aldus Tracy Rosecrans, VP marketing bij Healthline.com. "We willen deze blogs toegankelijk maken voor onze lezers als de waardevolle bronnen van gezondheidsinformatie die ze zijn, terwijl ze ook die blogs helpen de erkenning en zichtbaarheid te krijgen die ze verdienen. We kijken er naar uit om te zien welke blogs dit jaar de lijst maken. Krijg vandaag jouw nominaties! "Wedstrijddetails zijn onder meer: Nominatie en stemperiode: Maandag 1 december 2014 tot en met donderdag 15 januari 2015. Nomineren of stemmen: Bloggers kunnen hun eigen bloggen nomineren en lezers kunnen stemmen op hun favoriete gezondheidsblogs door naar de pagina met beste gezondheidsblogs van 2014 op Healthline.com te gaan. Genomineerden worden ook aangemoedigd om een ​​aangepaste Healthline Best Health Blogs van de wedstrijdbadge van 2014 te maken en deze op hun blog te plaatsen om de stemmen onder hun lezersgemeenschap te stimuleren. prijzen: De winnende blogs worden aangekondigd op vrijdag 20 februari 2015. Winnaars ontvangen geldprijzen - $ 1.000 voor de eerste plaats, $ 100 voor de tweede plaats en $ 50 voor de derde plaats - en worden weergegeven op Healthline.com. Over Healthline Healthline biedt intelligente gezondheidsinformatie en technologische oplossingen die zorginstellingen en gewone mensen helpen om weloverwogen beslissingen te nemen over de gezondheidszorg, de resultaten te verbeteren en de kosten te verlagen. Powered by 's werelds grootste medische taxonomieplatform, Healthline's Health Data Solutions, Health Engagement Solutions en Health Marketing Solutions maken gebruik van geavanceerde conceptmapping-technologie om accurate, bruikbare inzichten te leveren. Bovendien levert de consumentenwebsite van het bedrijf, Healthline.com, relevante, actuele gezondheidsinformatie, nieuws en middelen om consumenten te helpen hun gezondheid te beheren. Healthline wordt momenteel gebruikt door meer dan 25 miljoen consumenten per maand en een aantal van de grootste merken van de gezondheidszorg, waaronder AARP, Aetna, UnitedHealth Group, Microsoft, IBM, GE en Elsevier. Ga voor meer informatie naar corp.healthline.com en www.healthline.com.

Pin